Czy wiesz ile klientów i pieniędzy,  codziennie tracisz przez słabą ofertę handlową?

“Zmień sposób w jaki prezentujesz swój produkt/usługę, a przestaniesz martwić się o wypłatę”

Co zrobić, gdy sprzedaż kuleje?

Postawmy sprawę jasno – prowadzisz biznes ponieważ chcesz zarabiać więcej niż zarobisz na etacie. Na etacie masz stałą wypłatę, ale “na swoim” zarobisz TAK DUŻO jak DUŻO KLIENTÓW będziesz miał…

…no właśnie, ale co zrobić, gdy sprzedaż leży?

Statystyki są nieubłagane… czy wiesz, że większość firm upada w pierwszym roku? A tylko 5% przetrwa kolejnych pięć lat.

A nawet jeśli działasz już dłużej – czy nie martwisz się o to skąd wziąć nowych klientów?

Najczęściej szukamy wymówek, co zazwyczaj kończy się przerzucaniem odpowiedzialności… bo handlowcy są słabi, rynek jest trudny, konkurencja jest duża itd.

A przecież sytuacja jest poważna – firma bez sprzedaży (czyli bez pieniędzy) szybko znika z rynku.

Jednak, prawda jest taka, że istnieją 2 podstawowe powody braku klientów:

  • Twoja reklama trafia do niewłaściwych osób lub w ogóle nie korzystasz z reklamy
  • Nie masz porządnej i skutecznej oferty handlowej

Mówiąc o porządnej ofercie handlowej nie mam na myśli, tego co firmy często stosują jako swoje powiedzmy “atuty”, czyli: najniższych na rynku cen, mega promocji, 3 produkty w cenie 1, czy podobnych parametrów, które sprawiają, że walczysz o każdego klienta a w rezultacie… tracisz.

Mam na myśli taką ofertę handlową, która wprowadza klienta w stan, który nazywam PROCESEM ZAKUPOWYM, a następnie skłania go do podjęcia współpracy właśnie z TOBĄ!

Jak się pewnie domyślasz, nie łatwo jest stworzyć dobrą ofertę… Ale nie martw się – pomogę Ci, więc czytaj dalej!


Jak stworzyć ofertę, która sprzedaje 3x częściej?

Dobra oferta handlowa musi być kompletna. Co to znaczy? To znaczy, że oferta musi zawierać wszystkie informacje, które klient potrzebuje aby kupić właśnie od Ciebie! Jeśli klient nie dostanie tych informacji od Ciebie – pójdzie do konkurencji.

To w Twoim interesie jest dostarczenie klientowi tych informacji.

“Eee tam, przecież każdy klient wszystkie informacje znajdzie na mojej stronie lub fanpage”… Owszem może, ale tak naprawdę mało który klient to robi. Większość Twoich klientów nawet się tym nie zainteresuje.

Dlaczego? Brak czasu, lenistwo, łatwiej pójść do konkurencji… powodów jest wiele.

Jednak bez względu na to – pamiętaj, że to w Twoim interesie jest dostarczenie mu wszystkich informacji, których może potrzebować aby kupić od Ciebie!

Wprowadź klientów w Proces Zakupowy i… SPRZEDAWAJ JAK SZALONY

Aby klient kupił, Twoja oferta handlowa także musi wprowadzać klienta w proces zakupowy i musi być perswazyjna.

Skuteczna Oferta Handlowa przedstawia rozwiązania problemów klienta, prezentuje ogrom korzyści jakie klient otrzyma w trakcie współpracy z Twoją firmą i pokazuje mu Twoją firmę w najlepszym świetle wraz z sukcesami i opiniami innych klientów.

Obserwuj jak klienci z chęcią od Ciebie kupują!

Wszystkie powyższe rzeczy robisz po to aby wprowadzić klienta w proces zakupowy, a wtedy prezentujesz mu mocny, decydujący argument, który skłania do zakupu.

Argument musi być na tyle silny, aby klient w odpowiednim czasie podjął decyzję o zakupie.

Czy to oznacza, że bez skutecznej oferty handlowej nic nie sprzedaż? Absolutnie nie!

Oczywiście dalej możesz pracować tak samo jak do tej pory… ale nic się nie zmieni. Głupotą jest robić to samo i oczekiwać innych rezultatów.

Jednak co by się stało, gdyby Twoja oferta handlowa spowodowała np. 3-krotny wzrost sprzedaży?

(u mnie tak to zadziałało)


Dobra wiadomość jest taka, że…

To mój autorski materiał, do tej pory kupiło go ponad 300 osób, a więc wciąż masz sporą szansę, że będziesz mógł go wdrożyć, jeszcze zanim zrobi to Twoja konkurencja!

Kolejna dobra informacja jest taka, że przygotowanie całej skutecznej oferty handlowej trwa około jednej-dwóch godzin.

Nie musisz nic wymyślać, mam szablon, gotowy wzór skutecznej oferty handlowej, pod który po prostu wstawiasz informacje o Twojej firmie i ofercie!

To oznacza, że łatwo i szybko możesz przygotować ofertę, a potem cieszyć się z nowych klientów!


Co znajduje się w kursie?

Cały kurs składa się z 2 części:

  • Część 1 – teoretyczna, w której nauczysz się tego jak działa i z jakich elementów składa się skuteczna oferta handlowa.
  • Część 2 – praktyczna, w której napiszesz swoją skuteczną ofertę handlową… a szablon w ebooku Ci w tym pomoże!

Zdaje sobie sprawę, ze przygotowanie oferty może przerażać, szczególnie jeśli pierwszy raz zabierasz się za coś takiego, dlatego…

Maksymalnie ułatwiam ten proces!!

Cały kurs jest napisany zrozumiałym językiem (żadnego branżowego żargonu i bełkotu), więc bez trudu zrozumiesz cały materiał i z łatwością wdrożysz go u siebie.

Kurs zawiera też gotowy szablon, a także przykład mojej oferty, którą używam na co dzień. Najszybciej nauczysz się na gotowcach, więc zrobiłem za Ciebie jakieś 70% roboty! Po Twojej stronie jest dostosowanie oferty handlowej do tego co robisz.

Do przygotowania oferty będzie Ci potrzebny tak naprawdę tylko program do pisania, jak np. Microsoft Word

Więc jak? Gotowy?


P.S. Wiem, że skuteczna oferta handlowa działa – sam z niej korzystam codziennie. Chce dać Ci gwarancję satysfakcji, oznacza to, że w razie Twojego niezadowolenia, napisz do mnie maila na biuro@artyscireklamy.pl – oddam Ci 100% wpłaconych pieniędzy.

P.P.S. Nie mam zamiaru Cię namawiać. Sprzedaję skuteczną ofertę handlową także dlatego, że po prostu mam dość patrzenia jak wiele naprawdę wartościowych firm leży albo upada, właśnie z powodu słabo zrobionej oferty. Jeśli chcesz więcej klientów albo jeśli chcesz podnieść marżę kliknij przycisk poniżej.

Recenzje Kursu

NA

oceny
  • 5 gwiazdy0
  • 4 gwiazdy0
  • 3 gwiazdy0
  • 2 gwiazdy0
  • 1 gwiazdy0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

Top